Fizică - Piatra Neamț

Dialogul liber și la obiect cu elevii interesați să facă performanță este unul dintre lucrurile care îi plac cel mai mult legat de activitatea lui în cadrul programului „Hai la Olimpiadă!”.

Matematică - Târgu Mureș

Este de părere că relația elev-profesor trebuie să fie bazată pe respect reciproc și că, dincolo de a fi bine pregătiți, dascălii trebuie să țină cont și de personalitatea elevilor.

Informatică - Suceava

Spune că un profesor adevărat este cel care îi ajută pe copii să își pună în valoare creativitatea și îi stimulează să acumuleze cunoștințe noi.

Matematică - Baia Mare

„Un profesor de Matematică bun este cel care a avut elevi care, la rândul lor, au ales să devină profesori de Matematică”.

Fizică - Oradea

„După primele ore predate în cadrul practicii pedagogice, mi-am dat seama că îmi place să transmit ceea ce știu și că o fac într-un mod eficient”.

Fizică - Timișoara

„Un profesor bun trebuie să își cunoască disciplina, să se informeze tot timpul, să fie inventiv, să fie un bun organizator al activităților didactice, să aibă răbdare, să înțeleagă fiecare vârstă a copiilor, să-i stimuleze, să fie un exemplu și să se bucure împreună cu ei de reușitele pe care le au”.

Informatică - Iași

„Este important să motivezi elevii, iar eu am avantajul că, din start, lucrez, în prezent, doar cu cei care sunt deja orientați spre performanță”.

Informatică - Piatra Neamț

„Am vrut mereu să lucrez cu elevii, studenții, cu cei ce doresc să invețe”.

Matematică - Piatra Neamț

„Un profesor adevărat este cel care reușește să trezească interesul elevilor săi pentru studiul Matematicii”.

Informatică - Cluj-Napoca

„Cred că este o provocare să încerci să explici cuiva tainele unei științe, dar este și o mare satisfacție să simți că ai contribuit la formarea profesională a tinerilor”.

Informatică - București

„Imi plac Matematica, Informatica și să lucrez cu elevii”.

Matematică - București

„Am ales Matematica pentru că am crezut întotdeauna că o înțeleg corect și, deci, o iubesc”.